Sunday, August 2, 2009

perhatian!!

jauhkan diri daripada menggunakan alasan-alasan di bawah kalau guna jugak bererti korang mencari nahas atau korang dah 'sabo' intake sendiri

-Malas
-Tidur lambat
-bangun lambat
-tak cukup rehat
-panas tuan
-aktiviti terlalu banyak
-susah nak bangun awal
-saya tak de duit
-saya tak sengaja
-sakit perut
-saya memang tak boleh buat
-entah saya pun tak tahu
-saya tak boleh tidur lambat
-saya ingatkan dia dah buat
-saya tak perasan
-saya tak tahu
-tak tahu di mana
-hari hujan tuan
-banyak sangat kerja
-tak cukup masa
-kasut saya susah nak kilat
-no excuse
-baju saya tinggal sepasang
-banyak sangat nak baca
-saya tak yakin
-saya tak boleh buat
-kenapa asyik saya
-tak pasti-tak sempat
-penat-tak cukup masa-saya terlupa
-mereka tak beritahu saya
-bukan masalah saya

0 comments: